Feestelijke heropening Âlde Sânsleatbrêge trok veel publiek in Terherne

De heropening van de Âlde Sânsleatbrêge in Terherne werd afgelopen zondag feestelijk gevierd met het grachtenconcert ‘Terherne Driuwt’. Inwoners en bezoekers kwamen samen bij het Schippershuis voor een bijzonder muzikaal evenement op het water.

Feestelijke heropening Âlde Sânsleatbrêge trok veel publiek in Terherne

De officiële opening van de vernieuwde brug vond plaats om 15.00 uur en werd verricht door wethouder Jan van Zanden. Aansluitend genoten bezoekers van het grachtenconcert dat tot 18.00 uur duurde.

Tijdens het concert traden het DEBASIC pop- en jazzorkest, de Lady Lights, Jelle B en Anneke Douma op. Zij zorgden voor een gevarieerd programma met bekende nummers en feestelijke muziek, die over het water van Terherne klonk.

Doutsen van Gosliga
Doutsen van Gosliga
Redacteur en verslaggever bij de nieuwsredactie.

Gerelateerd nieuws